wtorek, 26 kwietnia 2016

Fit Matka Wariatka



Wszystko by się zgadzało bo i matka i wariatka ale z tym Fit różnie bywa. Aczkolwiek jest coraz lepiej.Każda z nas kobiet marzy o idealnym, pięknym ciele, bez opon zimowych, bez shar pei na plecach(to takie fałdki tłuszczu tam z tyłu-jakby było mało ich z przodu nie?:)  Obecnie z każdej strony wysyłane są nam endorfin-ki przez Ewę Chodakowską albo inna Lewandowską i pewnie jeszcze kilka fit maniaczek by się znalazło, które namawiają do zmiany trybu życia z tego siedzącego na bardziej ruchliwy , z tego fast food’owego na bardziej czystą michę. I bardzo dobrze!!!!!  Podejrzewam, że gdyby nie te Panie to byłoby nam trudniej podjąć walkę o lepszą siebie .Dalej byśmy płakały nad sobą zajadając kolejną paczkę chipsów a’la Bridget Jones. Sama tak kiedyś robiłam. Co się takiego zmieniło? Hmmm może wraz z urodzeniem dziecka zmieniło się moje podejście do samej siebie. Stwierdziłam , że jeśli teraz nie podejmę walki o lepszy wygląd to później będzie już coraz gorzej bo latka, bo to bo tamto…Dlatego po urodzeniu Matyldy postanowiłam trochę schudnąć. W sumie już pierwsze efekty są ale jeszcze baaardzooo  długa droga przede mną.  Mam nadzieję, że w końcu osiągnę wymarzony efekt i coraz mniej będę się podawać moim słabością. Zmorą mą są słodycze-niestety. Dlatego staram się robić rożnego rodzaju fit słodycze-ładnie brzmi nie? No przecież nie dajmy się zwariować coś do kawki musi być:)
Dzisiaj mam dla Was taki fit przepis na ciasto , które smakiem przypomina czekoladowe Brownie a jest z czerwonej fasoli. Jakby mi ktoś powiedział jeszcze rok temu, że będę kochać to ciasto to chyba bym parsknęła śmiechem .A teraz naprawdę uwielbiam ten smak . Może i wy skorzystacie :)Dajcie znać czy też Wam zasmakowało:)

Dietetyczne ciasto z czerwonej fasoli
*2 puszki czerwonej fasoli
*3 duże jajka
*2 łyżki kakao( można dać mniej)
*2 dojrzałe banany
*szczyptę proszku do pieczenia
* bakalie( jak ktoś lubi- ja uwielbiam i dodaje rodzynki, orzechy)
Ciasto to jest banalne, ponieważ polega na zblendowaniu wszystkich składników. Gdy uzyskamy jednolitą masę , wrzucamy bakalie, delikatnie mieszamy i przelewamy ciasto do małej keksówki wyłożonej papierem do pieczenia. Wkładamy do wcześniej nagrzanego piekarnika i pieczemy w 180° przez około 50 minut, po czym zostawiamy jeszcze na 10 minut już w wyłączonym piekarniku. Smacznego:)
Takie coś powinno wyjść.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz